
روز جاری آرش صادقی کنشگر مدنی در بند ۳۵۰ زندان اوین، درپی «وخامت» حالش به بهداری زندان اوین منتقل شد. پزشک بهداری با تاکید بر فقر شدید پروتئین خواستار تزریق سرم پروتئین شده و این تزریق را مستلزم بستری شدن وی در بیمارستان به دلیل احتمال لخته شدن خون دانسته است. این زندانی در دوره پس از اعتصاب غذا با بیماری های التهاب مزمن مجاری هوایی (آسم)، خونریزی معده و کولیت روده در سایه محرومیت از رسیدگی پزشک...
ادامه مطلب