عدم انتقال آرش صادقی به بیمارستان علیرغم وخامت حال و نظر پزشک زندان

خرید بک لینک

روز جاری آرش صادقی کنشگر مدنی در بند ۳۵۰ زندان اوین، درپی «وخامت» حالش به بهداری زندان اوین منتقل شد. پزشک بهداری با تاکید بر فقر شدید پروتئین خواستار تزریق سرم پروتئین شده و این تزریق را مستلزم بستری شدن وی در بیمارستان به دلیل احتمال لخته شدن خون دانسته است. این زندانی در دوره پس از اعتصاب غذا با بیماری های التهاب مزمن مجاری هوایی (آسم)، خونریزی معده و کولیت روده در سایه محرومیت از رسیدگی پزشکی، دست و پنجه نرم می کند.طبق نظر پزشک زندان که آرش صادقی را معاینه کرده است، این زندانی به دلیل عدم توان معده برای خوردن غذای جامد و عدم توان دفع در روده بزرگ به دلیل فقر شدید پروتئین نیاز به تزریق سرم پروتئین دارد. پزشک مورد اشاره اظهار داشته اگر پروتئین به بدن آرش صادقی نرسد قلب و کبد و کلیه وی بیشتر از پیش آسیب خواهد دید.

پزشک توصیه اکید کرده که آرش صادقی باید برای تزریق این سرم در بیمارستان بستری شود زیرا ممکن است تزریق سرم باعث لخته شدن خون شود و باید تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرد.”

منبع نزدیک به این زندانی با بیان اینکه ضابطین سپاه ثارالله همچنان از انتقال و بستری آرش صادقی در بیمارستان جلوگیری می کنند، عنوان کرد: “دلیل جلوگیری از روند درمان آرش صادقی توسط سپاه به خاطر این است که چندی پیش آرش از این ارگان به دلیل جلوگیری از درمان و عدم ارسال پرونده همسرش گلرخ ایرایی جهت بررسی در دیوان عالی کشور علیرغم دستور صریح دادستانی شکایت کرده است، سپاه ثارالله میخواهد او از این شکایت منصرف شود”.

آقای صادقی با بیماری های التهاب مزمن مجاری هوایی (آسم)، خونریزی معده و کولیت روده، ناشی از اعتصاب غذای طولانی مدت و عدم درمان در بیمارستان، دست و پنجه نرم می کند. از سوی دیگر، این زندانی و همسرش گلرخ ایرایی که در بند زنان این زندان به سر می برد، «با دستور مستقیم دادستانی» از هفتهها پیش از ملاقات محروم شده اند.

منبع هرانا

وطنم ایران ......

ما را در سایت وطنم ایران ... دنبال می‌کنید

برچسب: انتقال,صادقی,بیمارستان,علیرغم,وخامت,پزشک,زندان, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: دوشنبه 6 شهريور 1396 ساعت: 18:42

صفحه بندی